JAG BEHÖVER EN NY MOBIL - NUUUUU!!!

Min går inte att ladda, det är omöjligt hur jag än gör.. vilken laddare jag än har. Det är bara att inse att det är kört. Ca 2 år fick vi ihop. Hahaha, men jag har fan inte råd att köpa en ny! Aaaallvarligt. Jobb & grejer som behöver ringa mig. . . Jävla skiiiit !

Fick en ljuvlig sovmorgon till 11 idag eftersom Baby är ledig. Nu har man ätit frukost, duschat & gjort sig fin :-) Lill-baby sover middag, ska snart ställa mig & rulla köttbullar så man bara kan steka på dom när vi kommer hem sen. Ska äntligen ta turen till Ikea nu för nu är det kris mer än någonsin med alla säkerthetsgrejer till Vince. Får väl se om jag eller Magnus går en liten promenad runt om kring där med Vince så han slipper få influensasmittningar på sig. "Händer" ska vi köpa, grejer till kontakterna, lås till skåp & dörrar, halkmatta till badkaret. . Ja, det var nog allt!? Mest akutellt är ju verkligen skydds-händerna. Vi har vassa, sjukt vassa kanter överallt och man får ha ont i magen varje dag när han ska va i närheten av dom hela tiden & guppa.
Häromdagen ramlade han ju på den när jag titta bort en sekund och blev lite röd på ögonbrynet. Mycket värre kunde det blivit. Dom är sjukt vassa och man är så rädd hela tiden. Han är ju inte stilla en sekund! Ramla lär han ju göra ofta ändå eftersom han står själv men det behöver ju inte gå till överdrift & så vassa kanter i huvudet så bloder sprutar typ. Jag skulle dö, allvarligt talat. Min lilla älskling!! Livet är hårt som liten. Men ALLT på 1 meters höjd är borta så man gör ju så barnsäkert som det går att bli. Så man kan slappna av någorlunda i sitt eget hem iallafall. Värre blir det ju när man åker hem till andra =)

Jaja så är det.. Tjillevipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0