JuleLjuss

Då var det kväll igen. Dagen har gått åt till storstädning i hela huset.. tagit fram ytterliggare fler julstuffs & sådär. Underhållt Vincent som plötsligt är snor-rädd för dammsugaren. Gått någorlunda bra med öronen under dagen eftersom jag inte gjort något uppehåll alls med alvedonen. Va lite sen med den förut (då de hade gått 4-6 tim) och då började han genast knugga sig i örat. Ska ge han en ny snart igen och spraya i nässpray (det ska tydligen hjälpa till att "ööppna upp".) Hoppas att denna natten blir bättre. Så han slipper må så dåligt + att jag gärna skulle tycka det var gött med lite sova nu. Sov INGENTING i natt & imorse hann jag sova 1 tim innan han vaknade och sen har det bara inte hunnits med under dagen. Kommer väl komma nu direkt när man varvar ner, är man uppvarvad märker man ju inte det. Tröttheten alltså - Och känner direkt min jävliga äckliga ryyygg. Tabletter & värmekudde? Y e s s s . . .

Ska faktiskt pröva på att se på nya avsnitten av Robinsson & se om det är nåt att ha. Äta lite dillchips, hjärtan & Choooklad :-) Sen lägger jag mig & läser lite på Mama.
Och sluuuumrar !!!


((och bär, sjunger, vaggar, ger mat, stoppaar in nappar, och rättar till täcket .. på en sjuk stackars bäsebäässs))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0