Kvällskvisttt

Fick inte mycket sömn inatt. Det var någonting som inte stod rätt till med lill-skiten vår för han vaknade var 10onde minut från kl 19 till och med kl 05. Var tionde minut heeela tiden. Han som aldrig vaknar en enda gång annars. Det var nappen som tappats, det var välling som ville ätas, han var lissen för ont i tänderna (och som jag misstänker lite - Magen) . . Kl 05 ville han gå upp, pigg som en lärka men eftersom inte jag sovit en blund så gick Magnus upp och jag sov vidare till 11.00. Då vart det bråttom för vi skull vara på Öppna förskolan kl 12. Så det var snabbt iordninggjörning av oss och kuta till bussen. Fick springa in på Pressbyron o köpa knäckemacka o dricka till frukost. Vi lekte med alla våra älsklingsmammor & bebisar och hade lika trevligt som alltid.
Gick med Malin & Eden till Kungsmässan och jag köpte de första Julklapparna till Vincent. Hur roligt som helst, hade velat köpa hela leksaksaffären men det kommer, det kommer ! :-)
Shoppade även med en hel del mat som krävdes mycket planering för att kunna ha med sig det hem. Jag struntade i matkassen och la massa saker under vagnen, vid sidan på vagnen, över .. men jag kom inte undan att bära massa påsar ändå - Men man är la en superwomen. Mitt inne bland alla folk på Ica fick jag paaaanikont i magen. Fick gå & andas så folk trodde jag va sur. Och sen kuta ut på toa - Såå fick jag göra flera gånger.
Majsjuka? I Don't know. Så funderar på om Vincent har det så också eftersom han vaknat nu på kvällen och varit Panik-ledsen =/ Hoppas denna natten blir bättre så han mår bra. Min lilla skruttis pluttisss.
Vi har haft så kul idag. Vi har samma humor. Jag asgarvar åt han och han åt mig. Vi busar och håller på. Jag frågar vart lampan är och då flinar han lite busigt och lyfter sin lilla hand uppåt taket *Så otroligt duktig* :-)

Åt god mat när vi kom hem, lillen busade av sig ordentligt på golvet.. satte upp lite Julstuffs. Behöver dock inordna lite nya stjärnor & ljusstakar. . La lillen och så har vi tillbringat resten av kvällen framför inget mindre ön Idol. Kul är det men det är tjatigt med alla tusentals reklamer och all omsjugning. Det räcker att höra det en gång liksom !!! Nu ska jag verkligen lägga mig i sängen och hoppas på att man får sömn för morgondagen blir inte lika bra ifall han inte sover inatt för Magnus jobbar från 07-22 imorgon :( Så otroligt tråkigt. Ingen aning om vad vi ska göra hela jäkla dagen. . Usch, känns inte alls kul!!!
Har iallafall köpt Mama-tidning som är tjock och rolig att läsa men det har man ju ingen tid för förrens kvällen.
På dagen är det full ös =) GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0