Lördags kväll..

Varit en mysig lördag. Har varit hos Vincent's gammelmormor & en stund hos gammelfarmor. Riktig "hälsa-på-dag". & skönt har det vart att slippa hemmet en dag.

Nu sitter jag & har sett de sista Johan Falk - filmerna. Jag hatar själva personen Johan Falk så mycket att jag avlider. Jag har alltid hatat han och om inte ännu mer nu. Jag hatar han på riktigt också. Jävla tråkig & dålig skådis. Så tråkig person - B l ä ä . . .

Imorgon är det Far's dag. Fira Vince's lilla far & Magnus far. Tyvärr får jag inte träffa min egna, har inte råd att åka dit just nu=/ Men får krama honom när vi ses och såklart ringa imorgon- Min bästa far <3

Vincent sitter i farmor's fina stol.


& så blev det plötsligt lite förskräckligt. Mammas ÄLSKLING :-) Hiihii.


Tokstollen


Ikväll hos oss: MYS



G O D N A T T  =)=) Imorgon har jag sovmorgon trots att det är Farsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0