Luftslottet som sprängdes.

Har vi precis varit & sett på Bio (istället för i torsdags). Tredje delen av Stieg Larssons filmer. Hur jävla grym som helst. 2an & 3an va dom allra bästa tyckte jag. Man satt på helspänn hela tiden och hoppa till & blev rejält rädd flera gånger. Satt även & tänkte på min lilla skrutt var femte minut (löjlig som jag är) och oroade mig. Fast att jag vet att han ligger gott i sin säng & nanar. Nu har hans farfar med hans dam gått härifrån. Han hade vaknat & stått i sängen (han gör det när han tappar nappen, han sover fortfarande när han står eller sitter så) & när han stoppar in nappen så däckar han direkt igen, som han alltid gör. . Så himla goo :-) Så det hade gått bra, men det visste jag ju inneerst inne för han är ju så snäll min goding.
Det var trevligt att komma ut & göra något men man oroar sig ju när dom är små.. om dom skulle vakna & va ledsna o inte mamsen eller papsen är där. Men det gör han bara om det skulle va nåt. Om han skulle va sjuk eller ha ont annars sover han hela nätterna. Så han märker ju inte att vi är borta ens.
Så mys va det. Nu är jag helt sjukt trött. Filmen höll ju på i 2½ timma.

Natti natt, lägga sig så man orkar med morgondagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0