Mammas storaa pojke!!

Herregud vilken fart det är på Vince nu för tiden.. han ska verkligen stå upp HELA TIDEN & försöker ställa sig upp mot a l l t  !! Vilket håller på att leda mot X antal fall hela tiden, men jag är uppmärksam hela tiden. Hönsmamma som jag är . .   Förstår inte åsikten vissa har med att "de ska minsann lära sig". Varför skulle en bebis LÄRA sig att slå sig, få ont & börja gråta?! Det finns ingen lärdom överhuvudtaget i det. Bara att dom blir jätte ledsna & får ont. Ja, vissa är fasen inte kloka tror jag.. . .
Ska köpa såna där "Ikea-händer" och sätta på måånga ställen här i lägenheten, är ingen rolig visa och få värsta kanten mot sitt lilla huvud. . + massa elkontaksgrejer, halsskydd till badkaret osv. Behövs massa säkerthetsgrejer. Det är verkligen prio 1 just nu.

Förut när jag skulle se vart han var så hade ha krypit in i ett hål i Tv-bänken och lagt sig på Dvd'n. Hahah och när han såg mig så gapskrattade han lite jävligt med sina små tänder. Hahhaa, så söt. Jag höll på & dö av garv !!

Nu har vi ätit. Middagen blev alldeles ljuvlig, jag lyckades verkligen med såsen idag!! Känns "kul".
Vincent sover, och Magnus somnade nog där inne också :-) Haha. Jag slappnar änligen av efter alla dagens bravader, man är verkligen slut på kvällarna nu när dom börjar bli så rörliga & mer som människor.
Men man ska veta att man lever :-)

Ska ha det riktigt mysigt här snart.. Kolla på Desperate houseviwees och bara Kramas, man får ta tillvara på dom tillfällena när man väl kan ta det lugnt & rå om varandra - Det är viktigt!! (:
Ha en bra kväll

Några suddiga bilder från min Mobil-telefon!!








S T J Ä R N A N   I  M I T T  L I V

Kommentarer
Postat av: jenny

vad goa ni är! :) <3

2009-11-03 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0