Morgonpigga?!=)=)

När vi tittar på Teletubbies så sitter Vincent helt blickstilla (händer aldrig) och paralyserad, och ler det allra största & finaste leendet han kan när dom håller varandra i handen och när han ser bebisen!!♥
Vi är uppe med tuppen, även en söndagsmorgon. Men jag ska ikke klaga. Haft sovmorgon i 4 dagar nu när mammsi varit här - Helt underbaaart =) Och Vince somnade kl 17 igår och sov ända till 07. Sömntuta<3
Jag har dock inte sovit bra inatt. Jag har aldrig aldrig någonsin sovit dåligt i hela mitt liv, aldrig. Så det var konstigt att jag bara låg och vred oh vände mig heeela natten, kanske sovit en timma sammanlagt så är ganska trött. Men jag lägger mig med honom sen när han sover "lunch".

Gud vi har verkligen haft en LYXIG vecka. Vi har ätit jätte goda och dyra middagar varje dag, tänt ljus här hemma och gottat oss med massa saker varje kväll. Så det kändes nästan inget speciellt med helg även om vi hade det suuupermysigt igår. Det får väl bli lite mackor o sånt i veckan nu till tvn på kvällarna istället. Tråkigt, jag vill ha det gött varje dag :D Hahaha. Men man får väl tänka så man inte får hjärt&kärl-sjukdomar snart. Det är inte bara pga att man blir tjock som man inte ska äta fett varje dag=) Jag gillar att unna mig saker på kvällarna när man är mammaledig . . .

Fortfarande otrolig värk där dom drog ut tanden. . Pga av infektionen antar jag, hoppas pencelinet börjar hjälpa snart!!

Sista lediga dagen med familjen idag så funderar på att åka till Onsala och gå långpromenad. Vill se lite mer nogrannt hur det ser ut och jag vill lära känna varje del i Kungsbacka + att det är helt ljuvligt vid havet ju och se alla underbara lyxiga hus - Love it!

Ha en mysig söndag allihop :)♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag håller med, mycket roligare än dom andra "vanliga" badhusen :)



Ja den var verkligen inte god. Frågade Rachid om dom inte provsmakar den innan dom lanserar den, haha.. verkar ju inte så. Fyy !



Hur är det med er annars?

puss & kram

2009-11-01 @ 08:17:16
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0