Mysig dag

Vi har haft en jätte bra dag idag med jätte god mat & efterrätter + trevligt sällskap. Vincent va nog lite uppe i varv för han va lite kinkig så nåt va nog inte som det skulle=/ Och mitt i allt så skulle han greja med en spegelgarderob som var i hallen och efter en stund när jag bytte blöja så blev han jätte ledse och jag undra så va det var.. och när jag lyfte upp honom hade han hela sin lilla lilla hand full med blod :( *PANIK* . . Sen såg vi att spegeln va sönder lite på sidan så han hade skärt sig där på sitt ringfinger så de va ett ganska djupt jack.
Åhh min lilla lilla älskling, vi torkade & torkade sen fick han ett litet plåster där på. Jag bärde honom och sen myste vi ner oss i en fotölj och kramades med varandra och han fick en varm flaska vällsing som tröst (jag lägger honom alltid mage mot mage när han dricker välling och smeker genom hans goa ull-hår. Så mysigt har vi, han ligger helt stilla och bara tar till sig all kärlek - Helt fantastiskt underbart ♥).
Uschh! Hatar när sånt händer. . han är ju så liten :(

Satt och tjöta en bra stund där borta + att jag underhöll Vincent massor, han var trött. Så vi gick runt och kollade på alla saker. Han & kusin Leo tittade lite på varandra men är fortfarande lite för små för att bry sig så märkvärdigt om varandra. Haha!!!

Åkte hem och lillgubben slocknade och vi har bara legat i soffan & tatt det lungt. Sett finalen på Ensam mamma söker. Jag ska kolla på hur det gick efteråt nu på Web-tvn om jag nu kommer in någongång. . och sen ska jag sova. Är djurisk trött trots att jag fått sovmorgon idag. Men så är det, man är uppe i varv hela dagarna så när kvällen kommer så är man helt slavisk trött. Men skönt att känna att man gör nåt nytta också ju så man blir trött på kvällarna faktiskt :-) Innan man fick barn så var man aldrig sådär trött. Man kanske trodde det då men finns ingen trötthet som kan jämföras med när man har en bebis !! Men det är faktiskt en skön trötthet eftersom man får umgås med en go bebis, att det är det som gör en trött. Det är inte ofta man har en liten bebis i livet liksom.
Godnatt allihop, hoppas ni sover gott !! Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0