Öppna förskolan - dagen

Idag hade man en ljuvlig sovmorgon tills 11. Det var såå himla skönt, man ligger & riktigt njuuuter!!! Killarna hade vart uppe och lekt och ätit gröt och Vincent somnade såklart om efter en stund.

När jag vaknade så gjorde jag oss iordning snabbt. Svärmor kom hit med bilen som Magnus lånar till jobbet eftersom nåt är fel med våran så vi körde henne till jobbet och Magnus släppte av oss på Kungsmässan där vi skulle gå tills Öppna förskolan öppnade. Vi handlade lite granna och kikade och sen gick vi dit.

Var jääätte kul eftersom vi inte varit där på ett par veckor av rädsla för Svinis. . Vincent var helt gaaar'n som vanligt. Han är inte stilla EN SEKUND, alla blirr helt fascinerade av honom. Hahaha! Från ena saken till den andra, sitta, stå, sitta stå och han hasar sig fram så sjukt sjukt snabbt som en simerska som krålar. Fan va vi garvade. Så himla söt är han!!!

Va där till 16 och sen tog vi sällskap med de andra till stationen. Vincent däckade så fort vi kom utanför dörren.. Åkte bussen hem och gjorde iordning (Stark) Korvstroganoff med ris.. och en egen till Vincent! Kom på att jag inte ätit varken frukost eller middag så var jäkligt hungrig vid 18tiden. Gick och la Vincent som va nannig med en flaska varm välling.

Nu sitter jag och har tagit smärtlinddrande för ryggen och tar det lungt.. Kollar lite bloggar,  Ullared på tv'n och ska även se "Mamma till en mördare".. såg ju det förra veckan också.. ta min Enbrel snart (AH) och så ska jag läsa Föräldratidning i sängen med min underbara värmedyna och äta choklad & vänta på stora Älsklingen!!
Jag älskar min lilla bebis så sjukligt myyycket. . . <3

Späännande att så imot här


Inte rädd för nåt.. här ålar han sig ner smidigt & snaaaabbt. Utan att slå sig.


Leeeker.. Alla vill alltid ha det som alla andra leker med, men det är ju det som är roligast..
Hahah!



-MAAAAMMAAA. Första gången han såg mig på alla timmar för han skiter i mig där.
Ska bara va i full fart hela tiden!


Vincent & Victor.. Så sjukt söta.. dom åla sig efter varandra i en halvtimma ungefär..
Dom ville inte va utan varandra.



Godingarna!










Helt inne i allt han gör.


Världens sötaste med tänderna. (Två till har spruckit upp bredvid som andra två,
där nere.. och när vi sjöng så såg fröken att det var sjukt svullet i överkäken..
så det gör säkert jätte ont där o tänder på G där också.. så han fick faktiskt en alvedon
innan jag la honom.. för att ha 3-4 tänder på gång samtidigt + att det är jätte svullet
LÄR göra ganska ont.. MAMMAS)


Kommentarer
Postat av: Nicole & Melvin

Han ser ut att ha jätteroligt där ju. =0) Sötis!

Å dom där elaka tänderna. Melvin har fått en massa nu i rasande fart. Sist jag kollade hade han 14 tänder varav typ 8 av dom har kommit på ca 5 veckor.

Vet inte riktigt än när jag börjar jobba igen. Men om det går som jag vill så skolas Melvin in i ca 2 veckor å sedan börjar jag jobba. Men jag vet av erfarenhet att det sällan går som jag vill. Så vi får se. Kraam

2009-11-23 @ 21:27:46
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja det är jättemysigt! Men det får bli lite som det blir, orkar inte lägga för mycket energi på det.. eller pengar :p Har ju en underbar dotter att lägga tiden på istället :)

2009-11-24 @ 12:25:45
URL: http://www.adperpetuum.tk
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

vart går ni på öppna förskolan?

2009-11-24 @ 14:02:02
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0