Trollhättan

Igår kom pappsi och hämtade oss. Tog en stund för vi hade glömt våra kort & kunde inte tanka så farfar fick möta oss på halva vägen. Hahha, men fram kom vi tillslut =)

Nu ska jag  snart väcka min lilla älskling. Vi ska möta mamma & hämta ut pengar på banken, gå till stan & sen ska jag & lill-baby hem till min älskade Jenny & hälsa på <3 Hem till päronen igen & äta goood middag & mysa fredagsmys. Underbart, min älskade mammi gick upp med Vince kl 5 imorse så jag har sovit till nu, såå ljuvligt!

Nä nu ska vi sticka.. känns skönt att va hemifrån men ikväll / imorgon kommer man nog längta hem igen, men det är det som är såå bra=) Borta bra men hemma bäst (och det märker man när man är borta nån dag)TJILLEVIPP

Kommentarer
Postat av: Pippi

Halkade in här och ville lämna ett lite spår efter mig...



Söt son du har

2009-11-20 @ 17:34:04
URL: http://pippibears.se
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

vad söt han är eran Vincent

2009-11-20 @ 18:15:30
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0