Vår tråkiga lördag(!?)

Godmorgon godmorgon!!! Då är det lördag idag. Dock känns det ganska tråkigt. Vi är ensamma hemma till 16.00, regnet öser ner, det är grått & trist ute. Vi håller oss inne från stora folkmassor. Har ingen rolig mat hemma. Inget roligt att smaska på till Tvn ikväll. Inte ens det kan jag längta till. Jaja.. stackars mig, värre saker har hänt =P

Bärde ner en sovande Vince igår till Michaela&Anders så kollade jag på Idol med dom istället & satt o tjöta. Det var trevligt.. Sen började Nellie skrika i samma rum som Vincent och han vaknade också. Var väl helt chockad vem det där var.. Hahaha! Då hade Magnus slutat jobbet så då bärde jag upp Vincent hit till honom så han fick lägga honom igen och så gick jag ner & kolla på finalen!!!

Får väl se om vi bjuder upp dom hit så bäsarna får leka lite. . . Vi behöver komma ut på en liten promenad också. Vågar dock inte gå såå långt. Senaste tiden blir han jävligt arg efter en stund i vagnen och jag vill inte va långt borta i nån skog nånstans med en galen lillskit och behöva bära honom hela vägen hem i regnet. Det där har jag vart med om förut - Det är nog bland de jobbigaste man kan va med om. Hahahha! ("Säkert", men nästan). Men vi får la sätta på regnskyddet & gå lite här i området. Slutar det pissregna kan man ju ta med en handuk ut och lägga i en gunga så han får gunga lite. Sååå är det!

Nu har älsklingen somnat så jag går & lägger mig en stund jag också. Finns ändå inget kul att göraaaa. . .

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

fint namn ni har på sonen ;)

min heter likadant :D

2009-11-14 @ 17:08:28
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0