15.58

Idag har det varit en sur dag. Jag har velat ta med min lill-rumpa till badhuset och bada jag & han.
Men var det inga pengar på kontot förrens imorgon :@ ÅH.. så jag har surat för det i timtal. Jag är som en liten 5åring när jag inte får som jag vill. Jag ger mig aldrig, och blir det ändå inte som jag vill så sitter jag & surar och vill inte va me´. Hahha, så jävla töntigt men jag kan inte hjälpa det!

Fick efter några timmar ta mig i kragen och ta mig & Vince ut på en långprommis eftersom the man fortfarande är sjuk. Så vi gick bort till Coop, och sedan en omväg till en rolig lekpark där vi gungade och han tjöt av lycka. Så alla som va där ville ha nya bebisar. Hahah, ja det är allt underbart !

Nu däckade han.. men han ska inte tro att han får sova i flera timmar för det är inte långt tills kvällen. Högst till 16.30 =) Så han somnar sedan. Fast det brukar han göra ändå. Det är ju ensam mamma söker ikväll + att vi förmodligen ska se 2a avsnittet av Johan falk. Såg ju första igår och det va grymmmmmmmm. Älskar han som spelar "skurken". Finns Fanta, chokladbiskvier, torr rostade nötter och lite chips kvar. Så vi klarar oss nog denna kvällen också..
Ska strax ställa mig & laga cassler i ugnen med ris & currysås till. Är så hungrig..

Lill-kråkis är med mamma som sällskap när det lagas mat.
Han är i den utvecklingsfasen när han måste se mig hela tiden. Annars
tror han att han är övergiven & att mammsen är borta och det ska han
ju inte behöva tro. Vart jag än går ålar han efter mig :-) Hiihii.
När Magnus är hemma och ligger & leker med honom på en filt så ropar han
ändå "Ma-ma" och ålar in till köket och ska va med mig. Jo,men det är klart man är bäst.

Kommentarer
Postat av: Lina

Skön stil han har :)



Testa söka på mylifeasme.webblogg.se

Finns det inte en blogglovin ikon längst ner förresten?

2009-10-18 @ 19:31:37
URL: http://www.adperpetuum.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0