Då var denna dagen förbi

Dagarna försvinner snabbare än man blinkar. Plötsligt så sitter man där i soffan när lillfisen somnat & slappnar av igen. Plötsligt så är det nanedajs och ännu plötsligare så är det morgon igen...

Jaja.. vi har iallafall gått en långpromenad & mötte upp Madde & Eddie (sötnöten 15 mån) och trallade iväg till Öf -- Det var inte från 0-12 mån där idag så det var inte riktigt samma stämning tycker jag men det var trevligt ändå. Satt & samtalade med en stackars pappa som satt där bland "alla" mammor och ingen som pratade med honom. Buhuuu, så himla sorligt! Så jag blev lite sentimental och pratade med honom. Hans 13månaders slog min lilla kille så han började gråta - Buhuuuuuuuuuuuuuu =/=/=/ Min stackars fis. Han ger nog igen någon dag. Hahahha nä då, skoja bara :-)

Sen gick vi en liten promenad till och handlade lite välbehövligheter till kylskåpet som man får göra nästan varje dag - Trots att man storhandlar för Massssa tusen i början på månaden! Så är det. Jag tycker det är mysigt att handla så det ska inte låta eller verka synd om mig.

Tog bussen hem & lagade färska Tortolini med ostsås till och det var en härlig upplevelse för min magsäck.
Vincent fick köttbullar & stuvade grönsaker. Brr, jag höll andan när jag värmde det.

Nu har han somnat för natten. Jag sitter äntligen & slappnar av lite, helt slut efter denna dagen. Unnar mig en liten chokladbit här i soffan också. Ska se på Bonde söker fru & vänta på Mangss som slutar vid 22.
Sen ger vi oss på en ny dag igen (:

Kommentarer
Postat av: kamilla

Hejsan! Förlåt om jag stör du kanske inte gillar sånt här men snälla kan du rösta på mig nr 3 här: http://ebbasochmillies.blogg.se/2009/october/veckans-blogg-de-5-finalisterna.html#comment skulle vilja vinna nångång :) så det skulle va jätte snällt av dig! Ha en bra dag kram!<3



Snygg blogg föresten :)

2009-10-14 @ 18:26:31
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Postat av: Tobias

Hej allt bra?:)

2009-10-14 @ 18:51:09
URL: http://twaltin.blogg.se/
Postat av: Pia

Vilken fin liten VINCENT ni har!!!



Mysig R O S A blogg också!!!

2009-10-14 @ 19:20:18
URL: http://www.teammelwin.se
Postat av: Nicole & Melvin

Ja, det var riktigt gott. =0) Det vita är en underbart god fetaost. Den är inte som vanlig fetaost utan mer krämig.

Tänk om man var rik å kunde äta ute så varje dag. Mums!

2009-10-15 @ 11:01:28
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0