Desperat dagen!!!

= Desperate ikväll. . . Japp det är något grymmmt att se varje kväll nu på hösten och det är MYSSS. Allra helst när man är en hemmafru själv (Kanske inte bor i lika fint hus & lika rik.. men ändå :-)

Vi ska snart åka & hämta vår Digitalbox för Mangan har tydligen tackat ja till ALLA kanaler så jag lär ju ha att göra på dagarna nä Vincent sover. Hahaha, gööött!!! Man behöver lite såna där grejer när man är hemma mycket.
Sedan ska vi haaaandla. Har bara ett smör paket & en lök kvar i kylskåpet typ. Hahahha! Jag älskar att gå runt & storsa länge & väl. Komma på nya maträtter och handla in nya saker man inte köpt förut. Mysss!!!
Jag uppskattar det ännu mer för när jag hade som ondast så satt jag i rullstolen för det va alldeles för lång o släpa kryckor inne i de stora affärerna, nådde inte upp till hyllorna och skrek varje sväng  för att det blev ryckigt. Jag tyckte det va så himla tråkigt för jag vill ju va med & bestämma va man ska ha osv. Jaja så nu upskattar man att gå länge och väl. Och kunna gå överhuvudtaget. Att bara va & handla är himmelriket för mig. Konstigt men sant:D

Igår var vi ju & badade. Det var himmelriket för Vince kan man säga :-) Han skrattade som bare den, sen fick han följa med till kanten på Bubbelpoolen & man såg hur han verkligen njöt av det varma vattnet och han försökte fånga bubblorna.. Hahha världens sötisss.

Nä nu ska jag borsta igenom mitt bruna hår. Fortfarande ovanligt & jag vet inte om det är fint eller inte men jag bleker inte tillbaka det oavsett. Är trött på sletet hår. Variation förnöjer?! Ska ta & ge mig iväg & sola någondag så man kanske inte ser lika blek ut.
Tingeling


Kommentarer
Postat av: jennsan

jag har inga pengar på mobilen emily! :(

2009-10-20 @ 13:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0