Lördag lördag lördag

Igår morses innan vi gav oss iväg satte jag & Vince på massa musik. Vi dansade, sjöng och va allmänt tokiga. Vi måste sett heeelt lost ut, men vi hade super kul och det var väl det som var huvudsaken :-)

Var även på Öppna förskolan & busade.. på kungsmässan, hos svärmor på middag & hade världens myskväll framför Idol. Kvällen kunde ju inte slutat bättre av att Camilla åkte ut!!!

Nu ska vi ge oss av i höstsolen. Hem till Maria & hälsa på, ut & gunga osv. Magnus är snorsjuk.
Blir jag smittad så vet vi ju att det är Svinis eftersom jag är vaccinerad mot vanliga influensan. Och får jag feber osådär så får jag åka in till sjukan diiirekt =/ Man får djupa allvarliga infektioner med Enbrel om man har feber, hosta osv.. och måste sluta omedelbart säger läkarna & de står på min lilla lapp som jag måste ha med mig.
Låter lite scary. Såna infektioner folk dör av ju!!

på bibblan -  - mini-dinosarien - Tar sig faktiskt 3 minuters paus från allt han har & göra för att titta lite på barnprogram vid 6-tiden!!


Funderar på att färga tillbaka till min naturliga hårfärg så att håret alltid är: jämnt, fint & ikke slitet.
Vad tror ni?:)
((Inte haft det sedan 15-års ålder typ))

Kommentarer
Postat av: Nicole

Fin han är som dinosaur. =0)

2009-10-17 @ 23:08:47
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0