The dayy ::

Idag har det varit en mycket - & - göra  - dag :-)

I förmiddaggs så kom min söta vän Emma hit & hälsade på. Vi fikade, lekte med Vince & snackade skit.
Det var trevligt. Efter det kom Magnus hem, han körde mig till tandläkaren där jag skulle laga min Visdomstand.
Fick bedövning och så körde dom igång.. va inte så farligt, skakade endel i huvudet & blev lite svimfärdig ett tag men annars gick det bra. Hade inflammation (ovanligt i min kropp?haha) i visdomstanden under också så fick medel för det. Nu är varenda tand hela & fina iallafall och det är ju härligt!

Gick runt på stan och kikade i allskönsro alldeles själv. Kändes väldigt skumt, 2 timmar gick jag bara runt & strosade. Satte mig i bussen och bara kikade ut & tänkte.
Jag kan inte låta bli & köpa sånt här gulligt heeela tiden!!
Kom hem och hoppade på min lilla skit som blev strålande glad av att se mig. Han som förövrigt bara vill stå upp hela tiden nu. Tar man tag i hans händer så reser han sig direkt. Och så tittade jag bort förut och sen tittade jag på honom och då stod han upp mot bokhyllan. Åh man blir så himla stolt. Han försöker ställa sig mot allt hela tiden. Så verkar det som om han kommer börja krypa på riktigt ändå. Han tar ju sig fram super fort genom ålning men nu ställer han sig på knäna & gungar.. så snart så! Trodde faktiskt inte han skulle krypa utan bara åla eftersom det går så bra & snabbt.. Spelar ju inte så stor roll hur man tar sig framåt, bara man gör det! =D Men vi får se, vi får se. . .

Nu ska jag titta färdigt på Bonde söker fru. . fick jätte ont i borrnings-tanden för en stund sen också .. kanske kommer när bedövningen börjar släppa, vad vet jag?!
Hejhej
Så himla dutttttiiiiiiiii (han vädrar rumpisen ett tag utan blöjan.. sååå gott)







Vince & Emma leker. . . :)

Såhär stod min tokstolle och asgarvade busigt åt mig när jag kom för
& titta va han gjorde. . . Åh va stolt och varmt jag blev inombords. . .




Goa gooaste lillaaa älskling, älskar dig så farligt farligt mycket ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Så mycket äldre han ser ut i ansiktet på bilden längst ner. Och så duktig :)



Skönt att borrningen gick bra, var ju inte meningen att skrämmas ..

2009-10-22 @ 08:20:39
URL: http://www.adperpetuum.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0