ÅKPÅSEEEE

Jag vet inte ens om man KAN ha en åkpåse till denna vagnen. Det känns väldigt konstigt.
Eller det ser ganska konstigt ut. Köpte denna innan han föddes & den är inte ens använd.
Men får väl gå & kolla annars om det finns någon som hör till vagnen. Jag får fixa & trixa som fasen
för att selen ska bli rätt osv. . Ser det jätte fult / konstigt ut?



Nu kom Mangan precis hem & bilen är fixad. Gööött!!! Nu ska den bara besiktas om igen. . .
Idag kommer Idol & En ny säsong av Desperate housewives - Börjar mkt bra på tv'n nu när hösten kommer -
And i likeee it. Höstmörker & Tända ljus. ♥

Har varit ute på en rask rask promenad på 2 tim förut med Barnvagnen. Provade som sagt Åkpåsen som ni ser där uppe. Han trivdes gott där i :-) Det blåste nordanvind och då blev Vincent ganska sur. Haha! Sen gungade vi & skrattade en massa. Tills han blev en Trött-fis, så jag satte honom i vagnen med Majskrokar.. det hjälpte inte, inte nappen & snutten, inte gungning av vagnen. Tillslut gick jag runt på Trottoaren & sjöng "I ett hus vid skogens slut" och då däckade han ljuvligt. Min sångröst måste vara något av Magik ?!!

Ätit & Busat hela eftermiddagen & han däckade tidigt vid 18 idag. Så nu ska vi bara ta det lilla lugna och kramas. Lägenheten är fin och ren. Tvätten är tvättad & invikt och disken är gjord. Då kan man slappna av.
HA EN TREVLIG KVÄLL!!!
=)

Älskar dig V i n c e n t  C a r l  F a l k
& Min M a g n u s  C a r l  F a l k <3
Ni är mitt liv

Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma, Jessica

Hej gumman! Ringde du mig förut??

2009-10-06 @ 20:13:43
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: malin - mamma till emilia

Nej de ser absolut inte konstigt ut! Jag tycker den ser ut att passa perfekt till den vagnen! Vart har du köpt den? :)



Han der i alla fall ut att trivas.. :)

2009-10-06 @ 20:32:43
URL: http://apriiil.blogg.se/
Postat av: malin - mamma till emilia

Jo men gör stången det bättre så kanske det är värt 5mm kronor!



Jag älskar mammabloggar, det är så kul att se hur andra bebisar utvecklas..



Vi bor i kalmar.. vart bor ni?

2009-10-06 @ 20:53:25
URL: http://apriiil.blogg.se/
Postat av: sara

klart du kan ha åkpåse, köp en som är mer rund ner till så brukar det bli bättre :)

2009-10-06 @ 21:04:19
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0