En torsdags dag

"Godmorgon"
Inatt bestämde sig Vincent för att vakna. Blir klarpigg, glad & redo för en ny dag. Kl 04 - Jag trodde jag skulle dööö, ärligt talat! Hahah, Det var inte roligt någonstans. Jag stoppa in nappen, provade att lägga han bredvid mig, ge han lite välling (som han spottade ut). Sen var faktumet insett: Vi får gå upp.
Det var inget jubel i fötterna direkt när vi klampade upp med hårda steg i marken. Hahah USCH.
Som tur är somnade han om ganska fort och vi sov till kl 07. MEN har nattsömnen blivit störd..om det bara så är en kvart/halvtimma så blir verkligen hela dagen förstörd. Känner mig helt lost alltså, kan knappt hålla uppe ögonen.

Vi har ätit en mysig frukost tillsammans.. och tagit en dusch tillsammans - Det tyckte han var superkul. Han har ju i princip bara badat förut. Han ääälskade duschstrålarna som kom mot honom & tjöt av lycka.
Lill-skruttisss! ♥

Nu har vi lekt en massa så nu slocknade han för en förmiddags nap . . . Han sov en timma på morgonen också som han alltid gör. Han orkar hålla sig uppe ungefär 2 timmar åt gången, sen går det inte längre. Så går det när man busar och har full energi - Ge lite till mig, tack ?! :D

Idag orkar vi (jag) inte ge oss iväg på massa jobbiga saker så det blir nog bara en promenad i detta ljuvliga (&kalla) väder & lite gungning. . . Skönt att va hemma och leka också, så man kan följa rutinerna ordentligt!

Hej hej!!!

LEKER EN MASSA! :-) :-)





Kommentarer
Postat av: Lina

Vad lik han är dig på bilden längst ner!

2009-10-15 @ 21:38:25
URL: http://www.adperpetuum.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0