Fredagstrött.

Inatt har jag varit uppe en par gånger och gått fram & tillbaka med min bebis i armen & vaggat. Jag har ALDRIG fått göra det.Så jag tyckte det var supermysigt. Hans lilla huvud mot min axel. Han vaknade helt panikslagen, drömde massa mardrömmar =/ Han somnade om bara han fick komma upp & känna min trygga famn. Han fick sova på mig en stund tills han somnat in i den djupa sömnen.
Det störigaste var att Magnus snoozade 1000 gånger så vi Vincent vaknade imorses :@ Så nu är vi super super trötta. Ska lägga om någon timma snart igen innan vi ska bege oss till Öppna förskolan och ha en mysig fredag.

Kommentarer
Postat av: HÄNI

Äntligen helg! Vad har du för planer för idag? :) HUGS

2009-10-02 @ 15:16:45
URL: http://hannamjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0