Fridays mys ♥

Idag fick vi en tidning från hon som jobbar på Öppna förskolan. För jag & Vince var med i tidningen för någon vecka sedan. Hahahha! Min snutt ♥ Så vi fick med oss den hem + att vi fick med en (av 2) jätte fin bild som hon framkallat på Vincent för att han äter så grisigt, hela hans kropp, ansikte & byxor va fulla med mat så syndes hans 2 små bissingar. Hhihi såå söt! Han såg lite full i fan ut ♥:)

Min far & mina syskon kom vid 17-tiden & då hade jag lagat Chicken tikka masala till dom. Pappa hann spackla lite innan han åkte till Hardcore. . . Vincent däckade vid 18 och vi tände en massa ljus här och tog fram massssa gottigott & satte på "Sune's sommar" - Love iiiit. N i g g e r  b r a d s  . . . Ha ha ha ha!!!
Nu går Idol i högtalarna * Full myyys här med andra ord (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0