Fulla muggar

Nu när alla syskon osv är här. Finns inte mycket tid till något, är helt slut faktiskt. Hahahha *Puh*:)
Fullt upp hela dagen idag också. Vi har varit på massa roligheter inne i stan. Jag fick också tandvärk från döden i min lagade visdomstand så den fick jag åka & dra. (Fick pencelinn innan pga höftleden) Så nu ser jag ut som en strokepatient i ansiktet *Fnisss*

Nyss hemkomna .. står underbart god mat i ugnen, är såå hungrig. Blir nog inte dock speciellt gott när man hela tiden har blodsmak i munnen. Men men värre saker har skett i livets gångar. . .

Bröstcancergalen och massa mys ((som alltid i våra liv .. hihi)), står på schemat ikväll!!!
Blir tyvärr inte så mycket bilder för det har hänt något med Usb'n så det är svårt att få in bilder.
Massa kramisar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0