Godmorgon gråa Tisdag!

Men men .. jag försöker inte att tänka så mycket på det. Man får försöka tänka positivt fast det är grått&trist ute. Det kan ju inte va sool jämt :-)

Nyduschad och gjort mig iordning - Jag älskar när man gjort det och all slöhet åker ur en. Innan det orkar man inte göra något och vips så är man pigg - love it!!
Vincent har på sig en ny body idag, sååå fin så<3 Och åker runt här i gåstolen och är allmänt lycklig.. Så underbar när han skrattar och dom två små bissingarna sticker fram - Underbara barn!!! Näsan har börjat rinna på honom igen. Han har aldrig varit sjuk innan och nu varit snuvit två grr sen vi börjat gå dit - Till Öf alltså. Hoppas de går över tills fredag såå vi kan gå dit. Jävla AP- föräldrar som går med sina bebisar dit när det finns ännu mindre små små bebisar. ÅH! Vad fan tänker man med? Jävla egoister!!

Väntar på svärfar som ska komma hit & hämta Magnus extranycklar till bilen. Han ska försöka fixa den idag.. och så ska Magnus åka dit & hjälpa till när han slutar. Det är ett helvete utan bil, när man är van vid det! Han får låna sin mamma's ibland till jobbet.. men det är krångel, krångel och åter krångel. Så förhopppningsv is får dom fixat den idag *Hoppas hoppas hoppas*

Så vi blir själva förmodlige hela dagen och kvällen *Blä* Men förmodligen kommer Malin hit & fikar sedan!
Ska baka något gott. Chokladrutor kanske.. eller vad det heter . Mumsiii mumsi!
Nu ska jag hämta ut mina varma mackisar!!!

Föressten så tog jag min 2a spruta Enbrel igår. Nu när jag tänker efter så har jag inte alls haft sååå ont de senaste dagarna. Man tänker ju inte på smärtan när man inte har den så mycket. Har det hjälpt så m y c k e t  med en enda spruta ? Isåfall är det ju mirakel. Ett sjukt jävla mirakel som kan få en svår Reumatism att knappt kännas. Tänk om det fortsätter - Är detta möjligt? Biologiska grejer is the shit!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Så söt pojke ni har!

2009-10-07 @ 09:57:04
URL: http://whatiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0