Han vaknade... och somnade

Var uppe en timma & badade tillsammans och lekte. Sen gnuggade han sig i ögonen.. varit svårsövd hela dagen idag.. så vi fortsatte: vaggade - utan resultat, la han själv i sin säng - utan resultat, gav han välling - utan resultat (dock så lurades han.. låg & blundade och va helt lugn.. äntligen tänkte jag efter mycket kämpande.. när jag la han bredvid mig så öppnade han ögonen stort och tjötade som bare den helt klarvaken) - utan resultat där också, dragit honom i vagnen över trösklar - utan resultat (det som alltid funkar). . och så där har vi hållt på!!! Fram och tillbaka hela dagen känns det som. . . hahah för varje gång han somnat s har han vaknat ganska snabbt igen, och fortfarande varit super trött. Ja gud, jag är glad att detta inte är en vanlig situation här. Jag hade kollavippen!!!

Så jag är ganska trött, gick upp vid 7.. och somnade 23.30 igår kväll. Låter inte sent, men för en bebismamma som mig är det seeeeeent. Jag lägger mig 21-22 varje kväll och är lika trött dygnets alla timmar för det!
23.30 är rena 03-tiden för mig - Never again!!! :)

Sitter och slappar mellan tv kanalerna och har beslutsångest för vad jag ska se. Vi har ju fasen hur många kanalen som helst och de borde inte vara några bekymmer. Men då är det för mycket att välja mellan och det GÅR inte att välja. PANIK! Sitter & smaskar godis, chips och dricka och väntar på att älsklingen kommer från jobbet:) Han är nog också jäkligt trött efter denna långa dagen på jobbet. Så de blir nog rakt i säng sen.

Föressten - Att aldrig någonsin få korsa benen eller sitta ben över ben igen- Det är ett heeeeeeelvete . Hur ofta sitter inte en tjej med ena benet över det andra? Jo juste, det har även jag gjort i HELA mitt liv... Och suget sitter i alltid alltid alltid. Vafasen ska jag göra? Sitta som en karl med bena lång isär? :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0