JobbigT

Hello! Då har jag haft "sovmorgon". Har dock inte kunnat sova så bra ändå. Med täcket har man svettats ihjäl, och när jag tagit av det har jag frusit ihjäl & så har det hållt på.. timme efter timme.
Och nu tar jag på mig en tjock tröja,.. & tar av den lika fort!!! & händerna skakar typ.

Som tur är så är Magnus ledig idag så han & Vincent ska snart åka & besikta bilen så jag kan sitta hemma & sura ifred. Ska aldrig ta någon tablett mer i hela mitt liv.

Vet inte om det händer så mkt idag. Skulle komma en kompis & fika men det beror ju på hur jag mår.
Ska iallafall äta Tacos sen - Mums!
Tjohoo!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad fin du var i håret. Har du flätat ditt hår eller är det en fejk?

Hoppas avvänjningen går fort. Fy för att må så.

2009-10-08 @ 15:25:46
URL: http://www.adperpetuum.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0