Min & våran Måndag :

Good mörning - Idag fick jag faktiskt min lilla kille att sova ända tills kl 07.30 - Ljuvlighetens ljuvlighet. Hur? Jo.. han fick snabbt en flarra välling vid 6. La han mellan oss, han låg & tjöta lite men jag va så djupt inne i sömnens värld att det GICK INTE att resa på sig. Efter en kvart så satte jag mig hastigt upp. Helt livrädd, och då låg han så gott och sov på min arm. Alltså så fort han rör sig så vaknar jag snabbare än en lus. Bara för att jag är så rädd att han ska åla sig ned till fötterna o åka i backen och jag inte vaknar. Så det där är jag så inställd på.
En rörelse, och jag vaknar. Oavsett hur djup sömnen är. Så var det ju i Trollis innan vi fick en spjälis där. Jag vaknade vid 6 på morgonen och då låg han vid våra fötter. Skulle precis ge sig ut mot stupet. Åh, tänk om jag inte vaknat?. . . Så ska han över till oss på morgonen nu så får han ligga fast på min arm :-)

Kul?. . Haha ni fick veta't ändå. .

Nu har vi ätit gröt & busat. Han ligger & sover & Magnus likaså. Får hoppas han mår lite bättre dag så han kan följa med oss på dagens planer. . : Frukost på Cafe (Allting för 10 kr där idag. Jag lär ju storshoppa både frukost, lunch och bakelser. Hahaha) och sedan Badhusettttt. Så vår kille får plaska runt & skratta lite.

Regnet öser ned och det blåser. Därför är jag faktiskt inte sugen på en promenad idag. Skönt att man har annat att underhålla sig med!

Förövrigt har jag legat & tänkt på denna lampa inatt.
I vårt vardagsrum (Kanske även sovrummet) - Så snabbt som det bara går : Love love love


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi va i Tingsrätten för att Marcus kämpar om att få boendet för sin dotter Emma... hennes mamma är inte direkt någon duktig mamma tyvärr!!

2009-10-19 @ 11:06:58
URL: http://malinsmumsigasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0