Myskväll....

Det var inte mycket tid jag fick med min lill-kråka idag. Dom kom hem vid 16-17 och då kramades vi hur länge som helst och han skrattade massor när han fick se mig. Han hade varit super super snäll, glad & charmats hela dagen. Hade bara busat så han hade inte haft någon ro att sova på h e la  eftermiddagen så han däckade vid 18. Han hann iallafall få leka lite med mamma och äta mat innan det var dags för John Blund. Maten blev superve.
Nu ska vi kolla på Ensam mamma söker . Tv3 Play, men ser det på Tvn ändå genom någon slags koppling.
Äta jordnötsringar till och bädda ner oss under täcket! Japp.. idag är det fredag för Mangan eftersom han jobbat helg. Uschhhh va tråkigt för mig :Þ Hörs imorgon.
BabyMat :-)


3e veckan med Enbrel

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja den är verkligen god. Min favorit kycklinggryta. Jag ska lägga ut receptet på bloggen :)



Ja okej. Hoppas ni haft nytta av den =) När ska ni till THN igen ? Inte i helgen eller? isf är du/ni välkommen hem till på söndag kl 14 på Mykidoo klädparty :)

Tusen kramar

2009-10-13 @ 11:56:58
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0