Nå AR det nock.. nå ar det natta ! !

HAHAHHA - Malin.. har du hört det förut?
Det fanns massssssssor med löv ute idag när vi var ute & promenixa och lekte. Så vi satte oss & lekte massor med alla löv.



Lite kusligt & hemskt va det ocksåå..


Nu har vi kollat på "Mammas pojkar" My goooood säger jag bara! (Tyvärr kan jag ju dock inte låta bli att se på det. & jag hatar det, vill absolut inte att ett sånt program ska få mer publicitet och jag förstår verkligen inte hur Issa och Jane kan vara kvar men det handlar väl om att få till bra tv också, antar jag.)

Jag har stått hela eftermiddagen med Kallops och olika saker. Både till oss och en egen till Vince.
Jag har verkligen varit en köksfru idag - Herregud. Har jag varit borta från köket alls?!

Nu ska jag sova som FAN. Hela dagen har jag fått kämpa kopiöst mot att inte sitta & blunda hela dagen. Hur normalt hade det sett ut? Hahahha. GODNATTTTTTT

Kommentarer
Postat av: Nicole & Melvin

Aaaaw, vad söt han är! =0)

2009-10-15 @ 22:49:00
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Pappan

Damn vad fin våran lille är!!!!! KÄRLEK

2009-10-15 @ 23:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0