Nedtrappning pågår från & med idag....

Sitter & andas uuuut !! Lillfisen har somnat. Varit trött sedan 16-17. Han somnade vid 15 så var tvungen & väcka honom så att han fick någon riktig mat i sig. Han fick kväljningar av Ishavsgrytan och spydde efteråt. Ingen höjdare tydligen. . Sen var han lite arg på mami för han var trött och jag var trött trött trött. Jag låg ner på golvet bredvid han o försökte orka leka :-) Vi har varit hemma själva i mååånga dagar nu så jag hade behövt en timma egentid. Får ta det imorgon. Man blir så trött utan pauser, någongång under dagarna. På kvällarna får jag ju det såklart. Så jag ska inte klaga :-)
Han är busig och galen nu för tiden. Men så himlaaa rolig. Man as garvar hela tiden & då garvar han också.
Han ser ut som en riktig bus & troll - rumpa <3

Idag har jag även börjat trappa ned på mina mediciner. Ska se om jag klarar mig utan dom (de flesta utan Enbrel såkalrt). Har ju i princip inte känt någon smärt alls på några dagar. Ätit Morfin så länge nu så är alldeles sur & kallsvettig, ont i huvudet.Känner mig som en pundare på plattan som tänder av - KUL!!!?. Man ska aboslut inte äta sånt för länge och det har jag väl gjort från & till från 15års ålder. & nu konstant, varje dag sedan lillens födsel. Tänk om man får slippa det nu? Fy fase va underbart.

Nu ska jag slafsa i mig glass med chokla'sås & snart titta på Bonde söker fru. Hej hoppfaderallanla - En bonde söker fru! & se när mannen behagar att komma hem :-)


Kommentarer
Postat av: sara

ååå hoppas det går bra att sluta :)

2009-10-07 @ 19:52:59
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0