Nu har jag bestämt mig!!

Jag ska söka in till Komvux nästa höst.. & jag ska läsa om HELA min omvårdnadsutbildning. Jag har godkänt på endel men eftersom jag inte brydde mig om skolan överhuvudtaget i gymnasiet så är många Ig o sådär.
Vissa ämnen finns inte ens med i betygen, det känns bara fel & konstigt.
Jag vill göra om allt, jag vill göra rätt - Så det blir perfekt. Göra sitt allra bästa och engagera sig på heltid i skolan så att man kan få BRA betyg i alla ämnen för att senare komma in på någon bra linje i högskolan! Det är mitt mål efter mammaledigheten. Annars blir det aldrig av, det blir krångel och det blir aldrig rätt. Tills dess ska jag vara mammaledig med min ljuvliga (om inte Mangan nu ska va pappaledig efter nyår för då kanske jag börjar då, han vill ju också ha del av den ljuvliga sonen på dagarna *Snyft för mig*. Men kul för dom) och någon helg ibland jobba extra - Perfeeeeekt för mig .. och för oss !!


Kommentarer
Postat av: jennsan

super bra kommer det att bli :)

2009-10-15 @ 12:15:46
Postat av: madde

MedLearn är en bra skola, om du tänkt plugga på distans!! Kan du komma o jobba hos oss sen så får vi lite vettigt folk! haha! Kram madde

2009-10-15 @ 13:17:41
URL: http://galenmammas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Rätt inställing gumman!

2009-10-15 @ 14:13:01
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0