Ny vecka =)=)!!!

Vi har varit iväg halva dagen här nu. . . Åkte ner till Kungsmässan jag & Vince och kikade runt lite innan vi gick vidare till Öppna förskolan. Jätte roligt för honom som vanligt, trevligt för mig och träffa mammor. Vincent grisar som attans när han äter så dom tog kort på honom förra gången och visade oss idag. Åhhh va fint han var :-) Mammas modell... Hihi! Han görar in hela kroppen med mat och håller på. Så idag fick jag ta av honom. Ville inte att hans vita fina Gant tröja skulle bli helt förstörd :@ =D
Sedan tog vi världens längsta promenad hem. Han däckade direkt i vagnen såklart. Och nu vilar jag här innan jag ska börja med mat. Vad vet jag inte, int sugen på nåt! Magnus jobbar & det är supettråkigt att laga mat till sig själv !!! Det blir iallafall Hemlagat mos med grillad korv med bröd och gurkmajonäs = Halv special :-)

Nu ska jag dricka upp min cola och fortsätta här. .  skulle velat vila middag men får väl lägga mig tidigt idag istället. Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

kikar in

2009-10-05 @ 19:12:11
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0