S Ö N D A G

Nu har jag plockat, donat & vikt tvätt hela denna morgonen också. & så har vi sjungt "Hipp hurra.. för här kommer bumbibjörnarna" & busat!!! Äntligen fint överallt så när lillen vaknar så ska vi ut ut ut så det inte blir stök igen :-)

Så här ser vårat sovrum ut nu (Dom där "ringarna" är såna där såkallade spöken som blir ibland när man fotar:) . Pappa tapetserar inte så fult) Ska köpa lite bruna & rosa kuddar & lägga på sängen också!!!

  

Då var det söndag igen.. Tycker faktiskt inte det känns för jävligt med söndagar nu för tiden. Hela söndagen blir mys bara för att Ensam mamma söker kommer på kvällarna. Det är SÅ mysigt det programmet.

Ha en hemmadag idag.. bara vara ute & promenera & gunga lite, som är en favorit för 8månaderskillen!! =D
Blir att laga god söndagmat, vinka hejdå till Pappsen som ska jobba kväll, leka & lägga fisen och mysa vid tvn.
Där har ni min söndag - Planerad & klar. . . Ha ha ha!

Åh, måste redan köpa ny Enbrel om 2 veckor igen. Fick bara ett "Start-paket" sist. Så nu får jag för ett år, men måste betala 2000 spänn. (Kanske inte så mycket iomed att den kostar 150.000 egentligen, men ändå) Jag undrar hur dom tror att man bara ska punga ut det? Okej, jag är inte sjukskriven längre, men jag var hela min Graviditet & därför är Mammapengen inte SÅ himla hög. Dom flesta som hämtar ut Enbrel kanske inte är fullt arbetskunniga människor. Inte säkert att det är en pice of cake att fixa det? Det går ju om man jobbar, man ska väl göra det. Det är därför man hämtar medicinen liksom. Det är väl meningen att man får sälja röva kanske. . . Jaja!!!

BORSTA TÄNDERNA NÄR DU ÄR RIKTIGT GLAAAD ! ! !



Kommentarer
Postat av: Lina

Blev jättefint! Inte sett matchningen brunt och rosa innan men det blev ju jättebra.



Har inte alla sjukskriva råd att slänga ut 150000? Kasst att det ska kosta så mycket.



Ska lägga ut bilder snart igen, tagit lite söta. Filmat har jag gjort också :)

2009-10-12 @ 20:45:29
URL: http://www.adperpetuum.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0