Slottsskogen

Idag kände vi för att hitta på något hela familjen när Gubben var ledig så vi drog iväg till Slottsskogen.
H e l v e t e e e (är det minsta ordet) för hur kallt det varit ute i dag. Det har isat i halsen när man rört på sig, och det gör det bara om det är riktigt riktigt kallt. Vinterjacka & tjock tröja hjälper inte överhuvudtaget.

Var en mycket trevlig dag i kylan. Kolla runt överallt på djur osv. Vincent märker ju inte av det så himla mycket, är ju mest vi.. men vi försökte lite ändå.. Hahha han var bara intresserad av att försöka få bita på stängslet än att se getterna .. Osv. Men sen gick vi till den stooora lekparken så han fick gunga & då tjöt han av lycka.

Iskalla kom vi hem och gjorde Hemmagjort Mos & Köttbullar idag igen, mums. Nu när jag slutat med medicinerna så har min matlust kommit tillbaka med hästlängder. Sååå himla länge som jag varit riktigt äcklad av allt och fått spykänslor så fort jag ätit något.. bara tuggat & tuggad men alltid känt att något vart fel på maten "Det hör köttet är nog gammalt / inte genomstekt". Fel på ALL mat. Det är som bortblåst och det är uuuunderbart. Maten smakar underbart ljuvligt och jag äter som om jag alddrig fått mat innan - Love it!! Vill också äta som alla andra som alltid mööölat i sig en stora stora portioner. En av de allra allra vanligaste biverkningarna var ju faktiskt aptitlöshet . Kom jag på i efterhand och jag hoppas verkligen det var därför!!!

Nu ligger lillkråkan ned-däckad i sängen och vi slappaaar bara. Backarna är riktigt jävliga där borta.
Desperate housewives sen. . . . Mysssss

Lillfisen ute i kylan. Uuss .. va så rädd att han frös =/


Knubbsälarna fick mat


Dom allra finaste i hela universum. Älskar er farligt mycket ♥


Getterna


Göteborg<3


Guungeliguung




Lekte lite innan det var dags att däcka. Somnar vid 18-19 helt slut,
& sover till 06-07.30 varje dag  !! Så himla stolt Mammsi, är jag!!


Hahaha värsta gymnasten är jag! När fasen kunde jag sitta på golvet senast? Och sådär med bena?
Sinnessjukt - Men ROOOOLIGT!!!!! :D:D


Kommentarer
Postat av: sara

roligt

2009-10-13 @ 18:55:58
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0