SvinissS

Åh jag sover så gott på nätterna.. på kvällarna är man så trött att man bara stupar i säng, och jag riktigt njuter när man vrider och vänder sig på nätterna och rullar fötterna mot varandra . Gör jag alltid, det är såå mysigt :) Hihi..
Vaknade vid 7-tiden av en glad kille som ville ha välling så vi gick upp & kollade på tvn någon timma sen la vi oss igen.. Upp för gröt och ut & gunga. . & sen har vi bara vart inne & lekt med Magnus. Han är ledig idag & imorgon .. sen börjar mördar-helgen. Haha! - Dubbelpass från 7-22, skoooj?!

Så har vi vart & tagit Svinis-Sprutan. Jag låg ju tydligen i riskgrupp eftersom jag har nedsatt Immunförsvar så den skulle ju tas. Dom rekommenderar ju att man tar den annars också. Så nu förväntar jag mig lite feber, fläckar & himlaaa ont i armen som jag fick för några veckor sedan när jag vaccinerade mig mot den vanliga influensan. Hehe nä, behöver ju inte bli så men jag tror det för han sa att man FÅR ont i armen.. Jaja, nu är det gjort ialf!!

Nu är dom iväg hos Svärmor & fixar med nån dator och jag ville bara va hemma idag så jag sitter här och slappar, ska snart börja med maten : Hemmalagade (helt underbaraaaa) klyftisar, helstekt marinerad fläskytterfile i ugn, färska champisar och en kall god Cafe de paris sås. Mumssss !!!


Kommentarer
Postat av: malin



heeej ! :) har du också nedsatt immunförsvar ? får du de av sprutorna då el? Gud vad han växer, stor kille nu !! :) kram kram !

2009-10-22 @ 18:14:23
URL: http://malinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0