T o r s d a g s m o r g o n

GODMORGON!!
Idag steg vi upp vid 6-snåret!! Skulle byta blöja men det är nästan omöjligt nu för tiden, det är ett gympa-pass varje gång. Han vill INTE va stilla längre, kämpar imot allt va han kan o försöker rulla iväg. Hahaha!
Åt lite välling och låg under täcket i soffan o kolla på The voice. Nu har vi lekt, så har jag gjort varma mackor till frulle precis som jag äter nu. Ussh tycker det är jobbigt med mat nu för tiden så jag äter bara sånt jag tycker är supergott. Hellre det än inget alls.

Nu ska vi snart gå & lägga oss & sova en stund till, sen bjuder vi nog Michaela&Nellie på en god fika.. + att vi ska gå ut på långpromenad & lekparken. Vi va inne hela dagen igår ochmed att jag var febrig så idag är mitt dåliga samvete på topp med allt när det gäller Vincent *Löjliga löjliga jag* =P


Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

aw vad söt :D

2009-10-01 @ 17:20:09
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: india montana

gullig unge :)

2009-10-01 @ 20:20:22
URL: http://nimanouvic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0