Ta oss till Spanien!

Vädret är så tråkigt att jag får en smärre livskris bara jag ser ut genom fönstret!!!
Vi har lekt lekt lekt. Det är liksom färdiglekt nu, det är inte ens roligt längre. . . Vill hitta på nååågot.
Magnus är sjuk igen & det gör allting ännu tråkigare. Vi måste göra något själva, men vad?
Inga pengar förrens imorgon så Kungs & Stan känns bara tråååkigt. Gå långpromenad lockar så att vi båda får massa frisk luft & ny energi, men att det fullständigt öser ner lockar inte lika mycket.
Men snart drar jag på mig Magnus oranga (hahahah) regnställ och drar ut ändå - Det är inte långt ifrån!! Vill hem till min kära vän Jenny & hälsa på och sådär. Det hade varit KUUUL, men hon är segare än gatan - Alltid (Inget klag gumsi så bli ikke ledsen)
Whata hell are we going do to? Vi dör av tristess. Visst vi hade kunnat ta en innedag men det hade vi igår också, och 2 innedagar funkar inte med en bebis som vill se världen.
HJÄÄÄLP - HJÄÄÄÄLP (!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag är med i en tävling där man kan vinna biljetter till idol finalen i globen..

Om du går in på den här länken:

http://fameboost.com/?l1=external&l2=profile_link&p=12521482">



och väntar i några sekunder (det kostar ingenting) så får jag ett poäng, så jag ber dig

att trycka på länken så är du jätte snäll.. Det skulle betyda så sjukt mycket så du anar inte!



Tack på förhand! /mallan

2009-10-25 @ 23:28:30
URL: http://malinkahkonens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0