The friiiday

Godmorgon!!!
Jag struntade i förrgår med det där med & "trappa ned". Jag slutade direkt, vet inte om det är bra eller dåligt. Men jag tänkte att jag kanske bara behövde må dåligt en dag istället för flera & då kan jag ju ta den dagen & kämpa igenom. Men jag vet fasen inte, hahaha! Nu är vi inne på 3e dagen med en oerhörd kallsvettning som driver mig till vansinne, en sprängande huvudvärk & en väldigt sur jag. Det enda jag längtat till är att det ska bli kväll så jag kan få sova en underbar djup sömn, vakna upp & må som vanligt.
Men det blir aldrig någon bra sömn. Fryser så mycket att jag skakar, slänger mig in under täcket.. efter 1 minut dryper hela jag av svett.. jag mår dåligt av all värme & tar av mig täcket.. Börjar återigen skaka av kölden & så börjar det om. Heeeela dagarna, im gonna die soon. Ibland i de värsta lägena känner man att ..fan jag tar en tablett, bara det här går över. Men jag är enveten som en get så det gör jag inte som tur är. Behöver jag dom inte så behöver jag inte. Trots att läkarna sagt att man måste trappa ned.

Dom säger ju att det blir bättre för varje dag. Så förhoppningsvis blir det en bättre dag idag * Hoppas hoppas*
Man orkar ju fasen inte göra nåt. Att resa sig upp för & göra något & man är helt slut. Hur kul är det liksom när man helt tiden är på språng med en bebe? Jaja, på med ett stort leende iallafall :-)

Dagen idag ser ut som så att vi ska gå ut & gunga efter Grötfrukosten, hela familjen. Handla lite. Efter det drar vi till Öppna förskolan & leker ett par timmar, åker hem..förbereda sovrummet lite. Mangan åker till jobbet. Mina föräldrar & syskon kommer. Pappa ska tapetsera våra hemska väggar i sovrummet, han ska vidare till Gbg för konsert ((Hardcore superstar)) och vi andra sitter här & myser framför Idol. Pappa & Magnus kommer åter. Så det blir nog en trevlig dag. Hoppas jag klarar mig någorlunda utan att bryta ihop. Hahaha!
Sjukt att man ska kämpa igenom allt man gör. När man äntligen inte har ont någonstans (Peppar peppar) så ska man kämpa med något annat. Vad kommer efter detta?

H A  E N  T R E V L I G  F R E D A G ! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0