Våran dag

Vi har haft supermysigt idag jag & Vince. Lek, bus & massa skratt. Så himla god är han, min kråka!!!
Varit & handlat massa mat till honom, & såklart choklad tills ikväll - Vilken veckodag det är hindrar inte mig från mina begär. . . Det ska va gööött & leva! =D=D=D

Här får ni lite smakprover från dagen - Min ljuvliga ljuvliga Vincent ♥

Varit & handlat. Kallt ute!!! (v) (v) Vill inte va stilla en sekund längre, men jag fick mig allt en bild ändå=D pusssss  Leka med sin nya telefon  full i fan , mammas nakenfisssss

Han ålar sig fram super super super snabbt. Det går som en raket. . . så kommer han efter en vart man än går... SÅÅÅÅ SÖT - Mami loves uuuu


Kommentarer
Postat av: Marie

Helt ADORABLE !

2009-10-11 @ 20:34:05
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0