Vilningstime.

Nu har jag lagt mig med laptopen i sängen med värmedynan på och stängt igen dörren :-)!! Ska ligga här någon timma och bara inte göra någonting. Tror inte jag varit ifred så på dagen någongång va jag kan minnas sedan lillfisen föddes. Kände bara för & lägga mig med onda ryggen och andas ut. Så får Magnus & Vince leka och skoja där ute en stund.

Vi var iallafall ute på en långlång promenad för en stund sedan - Svin kallt ute så jag tog på han den nya tjocka overallen. Jag gick och oroade mig heeela tiden ifall han var för varm/för kall. Kände på honom och han kändes lite varm så drog ner lite. Men kunde inte sluta oroa mig ändå. Hahah! Vi gungade lite och lekte lite i gräset. Han undrade varför han skulle behöva ha den overallen på sig och satt och halvblundade med ögonen hela vägen. Gick in på Hemköp & köpte med en Cola till middagen.

När vi kom hem så fick vi Lövbiff, pommes & Grönpepparsås, fetaostsallad. även smörstekta Kantareller skulle vi prova på. Har aldrig ätit det, men alla tjötar ju hela tiden om att det är så gott. Men Uäääk. Fy fasen va vidrigt alltså - Aldrig mer. Jag håller mig nog till mina ljuvliga champisar istället.

Magnus skulle skoja med Vincent och hålla handen för munnen på nåt vis (svårt att förklara) och vifftade lite med fingrarna. Vincent gapskrattade och sen gjorde han precis likadant... ÅHHH VA JAG BLEV STOLT.
Sen höll dom på så jätte länge och härmade varandra. Så himla duktig, min lillkille<3

Nej nu ska jag fortsätta ligga och vila här... Gottigott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0