18.11

Nu är vi färdiga med alla dagens bestyr. Nu sitter jag häär och pustar ut. Man känner sig så redig när man är färdig med allt och har avklarat ytterliggare en bra dag. Magnus nattar våran lilla kille som var huuuur trött som helst... Jag & han sov till "middag" tills kl 13 förut och sen har han varit lite ledsen men glömde helt bort o natta honom för middagslur på eftermiddage. Har haft så fullt upp.  Ha ha ha så han va ju mega trött nu. Skönt för honom.

Vi har precis varit ute & gungat i duggregnet och gått en liteeen promenad. Men vi fick snabbt gå in för regnet började ösa ner.

Måste köpa overall nu på fredag när pengarna kommer. Funderar på den på Cubus eller har någon nåt förslag på någon jäkligt fin ?! :-) Har lagt in lite räkningar som ska dras nu när alllaaa pengar kommer. Sen ska det shooooooppas för det som blir över - Gött gött gött. Får väl se hur mkt som blir till oss. Hihi roligast att handla till Vince. Men lite vinterjackor o sådär behövs allt!!

Sen är det SÅ jäkla tråkigt att vi sa upp våran hemtelefon i juli och fick en sluträkning på typ 1000 spänn nu. Ändå när jag ringde nu & fråga "detta är sista räkningen nu, va?" "Nää..abbonomanget är inte uppsagt. Du kan göra det nu om du vill" . . ÅHHH va arg jag blir, betala för en telefon man inte har!!!! Så nu får vi snällt betala fram tills November ändå. Usch, därför jag hatar sån jävla abbonomangsskit. Jag fyller på min mobil och då behöver man inte oroa sig för räkningar.

Ska vänta på Idol nu & Magnus åker snart iväg på Innebandy!
Dagarna rullar på i rutiner men det är skönt att ha "ordning & reda" och införa rutiner redan för Vincent. Det är ju så viktigt för små barn!! Där hade ni visdomens ord. Hahaha!
Hejpåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0