19:01

Nu känns de bättre.Vi var t.om ute på en kort promenad nu + gungning.
Vet inte om det beror på alla mediciner jag proppat i mig idag!!

Så har jag sett fram imot och längtat efter Idol hela dagen och så går det ingen - ÅH, va förbannad man blir då :@Men men får ta min chokladbit & colaburk o slö-läsa framför datorn & vänta på Real Housewives, eller vad det nu hette. Verka lite roligt & patetiskt sådär :-)

Nu är Magnus inne & nattar Vince innan han ska åka på Innebandy'n!! Han har inte sovit sen 14-tiden så det blir nog bara att slurkla i sig flarran & somna!!

ÅHHH, va jag längtar efter en ny design!!! Så himla störigt att texten är så långt ner från rubriken.....

Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan!

Kul att du skrev, vilken söööötis till beebis du har.. <3

Jo jag har reumatism, artros är det sagt. Visat begynnade diskgeneativa förändringar i ryggraden. Har ont i händer, handleder, fingrar, fötter, knäna m.m. men röntget på händer/handled visade inget :/ Kosntigt.. men så jag hoppas på att få en riktigt utredning snart :) Så jag kan få hjälp å jobba :P

Jag går ingenstans för reumatismen än så länge :( Får det när jag är färdigutredd.. bor i Tibro, du då?

Hmm.. vart läste du om att jag fixar blogdesigner??^^

Jag har inte gjort mer än min och en som jag kände.. :/ Så..

Jo jag är annars hemma för tillfället, sjukskriven, sen får vi se.. du kan ju skicka förslag på hur det ska se ut, så kan jag fixa en kod när jag hinner och om jag kan :P

Är det sista med fars bortgång nu också..

Ha en mysig kväll!

Kramar Katja.

Pst, lämnade min maikladress.

2009-09-14 @ 19:41:30
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag väntade också på IDOL och blev grundlurad! haha men jag är en riktig idol fan och vill helst se det 7 dagar i veckan..

Hoppas du slipper det onda nu!

kramar

2009-09-14 @ 20:18:57
URL: http://minabusungar.blogg.se/
Postat av: AMPELOS

fin design!



godnatt=)

2009-09-14 @ 23:12:19
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0