7-månaders killen

Idag är det den 10-onde, vilket resulterar i att Vince blir 7-månader!! <3 Grattis mammas pojk! Blir så stor, så stor. Ändå är han fortfarande min lilla bebis!!! Dock blir han mer o mer som en människa. Så himla rolig är han. Man märker också hur smart han är, och så fort man tittar på honom så får man ett skratt tillbaka - Myskillen!! 10 är ett Magiskt datum - Du är så o t r o l i g t ÄLSKAD ♥



Idag efter att vi somnat om vaknade jag i panik av att det tjöt i mobilen - Läkarbesök kl. 10.30
Det var brååådis! Så vi gav oss av dit, gjorde lite mätningar och det visade att kroppen inte var så rörlig. Fick även hem lite nya recept osv osv. Stack vidare till Kungs, Mangs köpte nya Jeans och vi handlade lite mat. Som vanligt. Hem för att göra Korvstroganoff&Ris... Gottigottgott! Vincent fick nån slags Pasta med ostsås & Broccoli tror jag det var - Med jordgubbsPureé till efterrätt!
Nu sover han middag, gubben åkt till jobbet och jag ligger o vilar upp mig lite. För när Vince vaknar tänkte jag att vi skulle ut på en promenad och så att han får gunga lite innan det är dags för Jamasen, vällsing & naning igen!
Är inte så mycket annat än mat, blöjbyten, lek & sovning! :-)

Jag ska ägna min kväll åt att skratta åt Idol-deltagarna, tända lite ljus & mumsa choklad!


Kommentarer
Postat av: Nicole & Melvin

Grattis Vincent från oss i Skåne!

2009-09-10 @ 17:35:18
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0