ÄlsklingsSoffan!

Nu ikväll hämtade vi ut våran nya soffa - 1 veckor före beräknad tid. Fy fasen va lycklig jag blev! Nu har vi monterat, tagit ner en grej jag inte ville ha kvar, flyttat om lite och är färdiga. ÅH VA JAG ÄLSKAR DEN.
Vill inte gärna skryta men jag har älskat denna soffan så länge, har aldrig sett någon som är i närheten så fin. & nu är den äntligen min! Nu är lägenheten i princip så som vi vill ha det. Bara tapeterna i sovrummet kvar som ska bli gjort om 1-2 veckor. Har tagit 10 månader att få allt färdigt. Men sånt där blir ju nästan aldrig klart.
Åh va jag älskar vardagsrummet nu. Såå skönt! Dock, är det ju alltid någonting som fattas.. så två "bord" som ska sitta på armstöden fattas så jag måste ringa o få dom imorgon. Så himla perfekt för mig som har ont jämt. Slippa sträcka sig eller gå iväg till bordet för & hämta snacks & dricka, bara ha det bredvid sig när man är ganska orörlig ibland. Kan inte bli bättre!

GLAD GLAD GLAD

Nu ramlar jag ihop av trötthet, dricka upp min cola och sen blir det att sova uuuunderbart. . .

Kommentarer
Postat av: Carolina

Fin blogg!:)

2009-09-29 @ 22:03:59
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0