Bloglovin

Såå.. nu har jag efter många om & men blivit medlem där. Jag har kommit såpass långt att jag förstår att man slipper gå igenom sina älsklingsbloggar hela tiden, utan man kan se om någon lagt in ett nytt inlägg där.
Men sen då? Jag har blivit medlem, men hur lägger man in sin blogg? Och hur lägger man in sina Förvoritbloggar då? Jag försöker & försöker utan resultat.

Idag ska vi vara själva i princip hela dagen. Så himla tråkigt =/ Va ska vi hitta på ?:( Att det är grått & trist väder gör ju inte det hela bättre heller ... Ut & gunga en stund får man väl göra iallafall!






Kommentarer
Postat av: sara

upp till höger står det "sök blogg" så fyller du i blogg adressen, och sen lägg till eller något sånt till vänster, super bra och smidigt!

2009-09-27 @ 12:06:10
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Lina

Välkommen in i träsket :)

2009-09-29 @ 07:55:39
URL: http://www.adperpetuum.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0