...Det är ingen vanlig, för det är Mangan's födelsedag

H U R R A  H U R R A  H U R R A .

Somnade vid 18.30 igår, och lillen vaknade vid 05 för 3e dagen i rad. Eftersom jag somnade så tidigt så gjorde det inte så mycket. Vi somnade dock om efter 10 min till kl 07.
Då gick vi upp och gjorde en frukostbricka till våran stora älskling som blir 28år idag. Ljus, tunnbrödsrullar, oboy, kaffe, bakelse & presenter. Det var en utmaning att bära både Vincent & brickan in till sovrummet men det gick.
Såklart att Lillen ska va med att sjunga för pappa. "Ja må han leva" sjöng vi högt och ljuvligt när vi gick in.
Brickan höll på att åka i backen många gånger för det var en liten herre som tyckte det var MEGA spännande.
När vi kommit till sängen och ställt ner den så satt Vincent helt stilla och glodde in den hur länge som helst. Tänk när den lilla fiiiisen ska fylla 1 år, va kul han ska tycka det är. Jag ska göra det finast någonsin :-) Han ska ÄLSKA sina födelsedagar. Nog om det - Idag är det storälsklingen's dag.



Presenterna var inget märkvärdigt, är lite fattig tills nästa vecka men gjorde det så bra det gick. Från Vince fick han en liten mini "Pappa-bok" där det står massa fina citat av vad han tycker om sin pappa. Super cool.
& av mig fick han en kärleks bok med massa kärleks-citat. Båda böckera skrev jag en liten hälsning av oss på första bladet. Ett fint, världens bästa pappa-kort från Vince. För han är verkligen världens bästa pappa.
Med 2 bio biljetter till: Bla bla bla ? Bastards (Kommer inte ihåg hela namnet) som vi ska gå på ikväll när. Då kommer svärmor hit o ser nån film medans Vincent sover. + en fin middag ute på Esters nästa vecka.
Inte så mycket men tanken som räknas. Vi brukar köpa dyyyyra presenter till varann men nu är jag mammaledig och då hoppas jag att det räknas som nåt fin att jag tar hand om det dyrbaraste vi har - Varje dag :-)<3

Vince ville såklart smaka på Tunnbröds-rullen som såg så spännande ut. Han SÖG på den, som han bruka göra på Majs-krokarna . Det gick la sådär=)


Sen la vi han i Spjälsängen så han skulle kunna kolla på sin Mobil, så gav vi varann några pussar.
Så tyckte vi det var lite väl tyst. Så kolla vi dit. Då har han dragit ner Spjälskyddet och ligger och tjuvkikar på oss alldeles knäpptyst! HAHAHAHA. Vi as garvade nog en kvart, och då garvade han också massor.
VÅRAN LILL-SKIT =D=D=D

Ser ni det lilla huvudet & ögonen som sticker fram?=)
(Dom GRÄSLIGA TAPETERNA ska äntligen tapetseras nu i början på Okt)


Eftersom han fyller år idag för ju han såklart bestämma middagen och då blir det: Stekt fläskfile, hasselbags potatis, sås av fläskfilen (gudomlig), vitlöksstekta färska champinjoner & fetaost-sallad.


Kommentarer
Postat av: Denice- mamma till Hampus

Den är perfekt. Men ibland får man så mkt gnäll från folk, fick ta bort massa kommentarer nu "det är farligt,han ska inte sitta där nu, akta ryggen, den kommer ta skada blablabla!"

vad tror folk? att han får sitta där en timma? jag bullar för det första upp så han slipper stödja ryggen själv.. sen så låter jag honom självklart inte sitta för länge, men jag är väl ung och ovetande..?

trött på folk ibland som måste kommentera allt man gör..

2009-09-08 @ 11:31:00
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Nicole & Melvin

Det är ju inte kostnaden som gör presenten utan vad man tycker om den.

Jag å Jonas brukar göra något tillsammans istället för att ge någon sak. Tycker det är mysigare.

Hoppas ni får det jättetrevligt! =0)

2009-09-08 @ 12:51:18
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0