Hemma igen -- Söndagskväll !

H E E E E E J =] =] =]
När Vincent tar sig fram på golvet nu och vill att man ska ta upp han så ropar han "Mamamama" hela tiden efter mig (tror jag, hoppas jag..hihi) och ibland "bababa" så hoppas att det betyder pappa? Haha, vi kör på det ialf. Det gör oss glada, så blir han såååå glad när vi plockar upp honom. När vi dammsuger så ålar han sig det snabbaste han kan till dammsugaren & tycker det är super spännande :-) Lillkillen ♥

Var hos Mormor en stund innan vi åkte hem, sisådär roligt om man säger så :Þ Sen däckade Vince i bilen direkt och sov hela vägen hem (jag också för den delen). Sååå trött efter alla intryck.
När vi kom hem tog Magnus disken och jag packade upp & gjorde iordning lite, tråkigt när man inte gjort sånt innan man reser iväg men men nu är det gjort. Så har vi lekt en massa & busat.
Så var han super trött så han fick lite vällsing redan vid 18 och däckade. Skönt för honom, det har varit mkt roligt & tröttsamt för honom i helgen. Han har världens gulligaste morbror & moster som älskar honom så mkt =DSupersnälla & hjälpsamma och så rädd om vår lilla kille. Man märker så tydligt att han gillar dom också - Mutcho.

Nu ska vi snart smaska choklad & hjärtan - Framför ENSAM MAMMA SÖKER<3
Har så himla ont i bäcken & ibland i höften (konstigt, verkligen. måste va någon annan led eftersom det inte GÅR att få ont i höften mera) så har tagit mer smärtlindring än vanligt. Segt att va snurr i bollen.
Men hellre det än att ha olidligt ont. Smärtan med tabletter går ju iallafall att genomlida.
Glömde mediciner hemma när vi åkte och så gick jag till Apoteket o skulle hämta ut mer men tänkte att jag inte skulle få, för dom starka utav dom får man bara hämta i 4 veckors intervaller (förmodligen för att man inte ska överdosera) men så hade jag två olika recept inlagda så då kunde han "ta" utav den andra trots att jag hämtade ut för enbart en vecka sen. Himla snällt så jag slapp ha så ont.

Fisen har fått en supersöt body också av mormor. En svart från Cubus där det står "Making a mess, just like my daddy" - Ha ha ha det tyckte jag var super roligt. Så söt i den! Fanns en massssssa söta Babykläder där inne.
Åhh va jag ska shoppa där nästa gång. Och massa annat småpynt till hans lilla rum. Varför har dom inga roliga affärer i denna staden? Jaja - Ha en skön söndagskväll.
Myser med Moster Mattissss (med lite för stor mössa, hihi)



Min farmor, Vince och the babe som funderar

Hoppelihoppar när vi kommit hem

Påväg till Lekpark & Överby=) (Vincent, pappa & Magnus var kvar på lekparken
medans vi andra var på Överby. Roligare för han där än i affärer.


Fikar på Babycafeét (Ser rätt tomt ut. Var bara 4 st denna veckan:)

Tokstolle :-)<3

Gungeliguuung

Mormor & Vince - På vääg. . .

Kommentarer
Postat av: E

Hej

Jag bor i kba och är lite nyfiken på var du går på babycafé´?

2009-09-20 @ 20:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0