Småmysiggg Dag

Inatt vaknade lillla älsklingen till vid 03 och va ganska ledsen. Tror han hade drömt någon mardröm =/ Magnus prövade det mesta: Hjälpte inte att lägga honom hos oss, inte att bära runt, inte att få välling, bärde runt lite igen.. men sen när han fick komma till mig så somnade han direkt. Ha ha ha *Stolt* =) Nää då.. tror bara han är lite mami-sjuk just nu!

På dagen har vi gjort det vanliga och bara tagit det lungt. Vid 15 åkte vi ner till stan.. gick iväg till våran älsklings-lekpark och gungade i båda dom gungorna.. efter en stund bidde de för kallt och blåsigt. Så då gick vi till Rumpan bar och åt!! Såå gott, var super hungrig! Vincent levde lite jävul där inne. Drog ner leksakerna på golvet, blev förbannad när han inte fick svälja papper, och ingenting passade. Ha ha blev redigt nervös där ett tag, som tur va var det bara vi där. Så jag gick runt med honom tills maten kom och då fick han lite bröd och smaska på och då blev allt bra som tur var =D Riktigt rolig ålder han är inne i .. men har en mer & mer stark vilja så ibland blir han super förbannad och är inte på humör. Men denna fasen behövs ju också gås igenom.

Åkte till Ica och handlade Majskrokar, dom är ju änna räddarna i nöden vid sådana här tillfällen, även vid fika & om han tröttnat på att åka vagn!! Köpte med Vi föräldrar-tidning, choklad och dricka också som jag ska mysa med när Magnus åker på Innebandyn!
Vince somnade direkt nu när vi kom hem.. han va hur trött som helst och det förstod jag änna där på resturangen.
Jag dammsög av här snabbt direkt när vi kom hem och han tjöt av lycka och stirrade ut Dammsugar'n ordenligt. He loves it! Sötnöt

På morgonen imorgon så går vi på Babycafé och där hämtar Magnus upp oss från jobbet så åker vi in till Gbg och shoppar. Behöver shoppa en massa till min lilla kille, även lite till oss. får väl se hur mkt det blir. Vi är inte riktigt prioritet nummer 1, enligt mig. Huvudsaken Vincent har =)
Ha en trevlig kväll

drar sig in under bordet på morgonkvisten..såg smutsigt ut på bilden så de gick jag genast skrubba bort=P guungeligung.. såg lite för högt ut såg jag   rumpan!! finfina killen  drickaaa  lillen tar av sig naken på resturangen... hahaha hur kunde han klara det? sötnöt!!!
Deras Pizza är f a b i l o u s - Mozarella&Parmesan Ost - Oxfile, Beasås, Tomater, Champinjoner & Färskpressad Vitlök. . . Mums mums mums

Fläskfile-spett, youghurtdipp med mynta&apelsin, klyftpotatis & Barbequsås.

Mys ska jag ha när Magnus är på Innebandy!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Såg väldigt gott ut det där ;)

2009-09-25 @ 13:23:41
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hehe Tack! Ne hon är bara två månader prick idag faktiskt!

2009-09-25 @ 19:26:57
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0