En riktigt lååång & go sovmorgon!!

Ända tills kl 11.00 fick jag idag!!! H u r r a  h u r r a a . . . va gött!! Vi kör på varannan dag när Magnus är ledig -Skönt att båda får sova ut en varsin dag + att han får extra tid med Vincent när han väl är ledig från jobbet.

Nu ska vi strax packa väskorna och dra iväg till Badhuset. Det har varit stängt i Kungsbacka hela sommaren men idag är det öppning! Har bara vart där & solat & tränat. Men aldrig varit inne i simhallen så det blir "spännande"
Vi har badat i Mölndal innan och dom har en jävla fint badhus. Vissa delar ser ut lite som Skara sommarland's rutchkanor. . Var ju även inne i Gbg och det var nog det äckligaste & ofräschaste jag sett. Skämdes verkligen över att vara där. Ha ha ha!!
Blir nog roligt för lilla Vince att få bada och simma med sina små tockis ben och spiderman badbyxor :-)

Så blir det Ensam mamma söker ikväll - Älsklingsprogrammet nr 1 ! ! ! Gött nu när hösten kommer då kommer det mycket bra serier och det blir mycket tända ljus och myskvällar. Jag fullständigt älskar det!!!
Hejhej

Kommentarer
Postat av: ⋆ Mysan - myafsolhem.blogg.se ⋆

Bra fråga, inte jag som gjort designen på min blogg :/

Allt bra med dig?

2009-09-13 @ 17:15:31
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0