Förberedd...

Vid soffan nu & väntar på Idol, hårfärg i håret som bränner endel också =P
Mumsa chips, choklad & dricka... In och pussa min lill-fis lite då & då också. Saknar han sååå när han sover:-)<3

Var nere i ett annat område & gungade i kvällssolen - Hur underbart som helst! Kom en annan mamma o pratade och avgudade Vincent så. Jag är alltid så stolt över min lilla kille! Helt löjligt va "Vincent-sjuk" jag är. ♥

Imorgon bllir det fika med Jenny Studt. . . och jag längtar redan efter vårt goa tjocka täcke att krypa ner under.
Min läkare sa att man blir dödligt trött av inflammationer och eftersom jag ständigt har det så får jag väl va förberedd på att få va såhär trött i hela mitt liv - Ha ha! I REALLY LOVE 2 SLEEP *

Jag orkar inte klaga så mycket på det här med smärtan längre. Visst gör det otroligt ont de flesta dagar, ont när man ligger på ryggen, när man gör vissa rörelser, böja sig är inte på tal på - Iallafall inte utan morfin i kroppen.
Förra veckan tänkte jag tagit ett glas vin med mina föräldrar när jag var där så jag skippade medicineringen HELT i 2 dagar. Det var nåt jag absolut inte skulle gjort - Aj vilken pain! Kunde inte böja mig överhuvudtaget. Jätte ont att komma ur sängen, ohch allt man gjorde var i princip en kamp mot smärtan när jag kom hem. Men frågan är, VEM hjälper det att jag säger "Aj.. fy fan va ont jag har idag"..."FAN VA ONT" osv osv VARJE DAG - Utan att folk tröttnar.
Finns inte MÅNGA som förstår, förstår att de blir tröstlöst & jobbigt och det finns INGEN som kan göra något åt det, Så summan av kardemumman den senaste tiden för mig är att hålla det inom mig. Förutom när det gör så ont att man måste skrika till, då finns det liksom inte så mycket att göra. Men annars finns det ingen vits. Det kan gnaga sönder mig istället för nån annan=)=)

Natti nu ska det krypas ner på värmedynan och drömma ljuvliga drömmer.. och stoppa in nappisen på lillkråkis några gånger när man hör honom inatt!! Så försöker han krypa fram i sömnen så han ligger i alla möliga ställningar. Hiiiihiiiiii - DU ÄR MITT LIV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0