Heycon Bacon

Nu sitter jag äntligen ner & tar det lite lungt!! Det har varit galen-fart här hela dagen idag :-) Var alldeles uppe i varv när vi satte oss & åt middag förut.. och svettig, jag som aldrig någonsin har svettats typ. Förutom när jag legat & pressat på beatchen utomland. Då var det 48grader - Puh!!
Jaja iallafall så gick vi upp på våran vanliga runda runt 6-tiden..somnade om vid 07.30 så fick jag sovmorgon för då gick Magnus upp med honom så jag sov vidare till 11.
Sedan tog vi en promenad till Coop och inhandlade lite mat & efterrätter till Vincent som började tryta här hemma.
Fortsatte bort till Lekparken, solen gassade på och det var f r u k t a n s v ä r t varmt.
Gungade en massa & satte honom i sandlådan och det var en hit. Vi lekte med hink & spade och han försökte härma mamma med att slå på sanden. Sen var vi supersandiga allihopa.
Gav oss av hem och lagade mat - Kotletter, pommes, champisar och lite sallad!!!

Vincent har varit lite små gnällig idag, så ser jag på honom när jag skojar med honom att han egentligen vill vara glad men han kan inte (buhuu). Tror han har ont i sin nyblivande tand som är på väg upp, bredvid den första.
Han vill inte äta eller något =/ Han som alltid ätit så bra. Men men han har lite & ta på, hihi... så han överlever nog! Imorgon ska vi också på Läkarbesök på Bvc (inte varit där på över 2 månader nu..vi behövde inte komma för det går så bra med honom så det var ju kul). Spännande & se vikt osv. Vi vägde honom med Magnus på badhuset och vikten går inte upp med en sååån rasande fart längre. De första månaderna gick han upp 1 kg i månaden, min duttiga kille :-) Så himla gott med tjockis-ben!
Vi är helt säkra på att hon sa att han skulle Vaccineras också men Michaela sa att intte hennes dotter behövde förrens 1årsåldern.. så jag ahr verkligen ingen aning längre. Konstigt hon sa det, annars?

Har haft kameran i bilen sen förrgår men får den sen. Så därför det varit lite tråkigt med bilder!!
Ska ta & baka lite Negerbollar nu till Idol. Igår köpte jag ju Choklad men då kom det ju fan inget.
Godis-sugen som få. See ya

Föressten är jag beviljad mina pengar nu från handikappsersättning - JIHU!! Så i slutet på veckan ramlar det in mutcho pengar på mitt konto. Då ska jag betala soffan bla. & shoppa + betala uttagning av visdomstand! Blä,tråk!Åh helvete va ont i magen jag har också!

Kommentarer
Postat av: Katja

Skickar mailadressen igen då ;)

Hm.. min gubbe har varit sååå sugen på godis idag, typ abstinens.. haha..

:P

2009-09-15 @ 16:56:18
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: jenny

åååh,vad fin design! vilken fin blogg du har emily :)

2009-09-15 @ 18:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0