Kl. 06 steg vi upp idag!

När jag sov som allra go'ast och jag trodde det var mitt i natten & att det var nappen skulle stoppas in - Men ikke=)=)
Fick så snällt gå upp, men vi har våran tradition,. Vi oss i soffan & myser, han ligger på mig mage mot mage hela stilla med täcke på oss. Så tittar vi på Vakna! Med the voice, varje morgon tillsammans. Tills han blir otålig & inte vill sitta still mer. . vill säga!!!


Så drog han sig fram till Bokhyllan vid 07-snåret & in där och där satt han typ fast!!
Hahaha












Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, så gooo! :)

2009-09-03 @ 13:46:31
URL: http://www.adperpetuum.tk
Postat av: Helen

Vilka söta bilder:D

2009-09-03 @ 23:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0